Sposób na mały przedpokój


Jest to mój artykuł publikowany w http://www.webshock.com.pl/sposob-na-przedpokoj/
Prezentowane mieszkanie cechował długi nieustawny przedpokój. Wyposażony był w ciemną, dębową boazerię i naszpikowany dużą ilością drzwi. Już od samego wejścia miałam wrażenie, że się w nim duszę.

Marzeniem właścicieli była aranżacja wnętrza jasnego i odkrytego. Na wstępie zaproponowałam demontaż boazerii. Samo jej usunięcie dało wrażenie przestronności. Zdecydowaliśmy się z klientem również na częściowe wyburzenie ścianek do kuchni i salonu. Posunięcie to spowodowało, że światło z okien dotarło do przedpokoju wyraźnie go rozświetlając. Nowa linia ścianek to zabawa form geometrycznych. Wkomponowałam w nią zarówno elementy łuku , jak też prostokąta. W części pomiędzy przedpokojem a kuchnią usytuowałam barek, o którym tak marzyli właściciele. Po stronie pokoju zaprojektowałam przestrzenne półki, będące doskonałą podstawą do wyeksponowania różnych ozdób i kwiatów.

Dzięki tym modernizacjom przedpokój stał się widny i zatracił wrażenie długiej nieustawnej i ciemnej klitki. Zmiany te pociągnęły za sobą kolejne przebudowy. Pierwszą z nich była nowa aranżacja kuchni. Bardzo ważne jest, aby przy wnętrzach jednoprzestrzennych kuchnia była zarówno efektowna jak i łatwa w utrzymaniu czystości. W takich aranżacjach szczególna uwagę należy zwrócić na kolory. Propozycji było kilka. Wybraliśmy fronty mebli kuchennych w kolorze cappucino i ecru. Pastelowe barwy są zawsze modnym i ponadczasowym rozwiązaniem.

Decydując się na zmianę aranżacji wnętrza Warto kompleksowo zaprojektować całe mieszkanie.

projektant wnętrz Urszula Tomaszewska – Aranżacje wnętrz Vena Lublin